fenerbahçeyle oynadığım kariyerimde evimde denizlisporla karşılaşıyodum... maçın 65. ddakikasında sonraki maça saklamak istediğim alexi çıkarmak için taktiğe girdim ve yerine zafer yeleni aldım.. oyuna döndüm ve zafer giremeden uğur sakatlandı yazısı geldi ve oyun durdu... ben de hazır değişiklk olmamışken iptal seçeneğiyle tekrar taktik ekranına girdim ve vedersonu aldım.. sonra oyuna başladım ve iki dakika arayla vederson da zafer yelen de oyuna girdi.. oysa zaten 57. dakikada 2 değişiklik hakkımı kullanmıştım :)) yani maç içinde 4 oyuncu değiştirmiş oldum :))) teşekkürler tff, teşekkürler haluk ulusoy :))
işte ss ler

