Her maç öncesi medya soru sorar ve bizde cevap veririz.Ama bazende mac öncesi gider karsı takımın menejerine laf atarız. Bu yorumlar futbolcularda bir hırs yapar mı ?Yada olumsuz bir yanı var mı ? Ben bazen derbilerde yapıyorum oyuncular da yorum yapıyor.Ama bir keresinde daha yaptım bu sefer menejerin böyle polemiklere girmesini hos görmüyor diye bi yorum cıktı futbolcularda...