Gamepad'i controller 1 olarak ayarlarsanız gamepad ve klavye aynı olur. Gamepad'dan basınca klavye'den de o tuşa basmış gibi olur o yüzden controller 2 yapın gamepad'i. Sonra tuş konfigrasyonunu tek tek ayarlayın.
Yine olmuyorsa gamepad'i otomatik tanıtmayın driver cdsi varsa onu kurun bilgisayara.