Sayın Site yetkilileri ve yama yapıncılarıma bir sorum olacak ;
Şükrü saraçoğlu stadı ve diğer tsl takımlarının stadyumlarının yapımına'da başlanacakmı ?
şayet cevabınız evet ise bunlar ne zaman başlayacaktır?
ilgi ve alakanız için teşekkürler dilerim.