Arkadaşlar, Merhaba.
Biliyorsunuz, önceki pes serilerinde süperpatch çıkıyordu, çokda güzel bir yamaydı. Oyunu çok zevkli hale getiriyordu, acaba pes 2008 içinde, bu yama çıktı mı..?
Hiç takip etmiyorum, o yüzden cahil kaldım. Yada çıkmadıysa, güzel bir yama önerebilirmisiniz, tsl'den farklı olacak tabi.:)))
Hürmetler, saygılar, falan filan.