Hqmi Arkadaşlar bütün as oyuncularım sakatlandı.Her maçda bir adam sakatlanıyor.Rakipler mi çok sert oynuyor.Antreman programım ''yabancı forumlarda en çok kullanılan''Tek bir yabancım kaldı ::Jabi.Hemde sakatlanan oyuncularım 3-4 ay.Neyden kaynaklandığını,nasıl çözüldüğünü bilen varsa ne olur söylesin.
D.V.S 7 **Bütün maçlarda 90 dk oynuyorlarsa büyük bi ihtimal ondandır. Antreman programındanda olabilir. Oyuncularını maçın 75 ile 80.dk leri arasında değiştirirsen sorunu çözebilirsin...**
Hqmi Orjinal Mesajı Yazan: Football Manager Bütün maçlarda 90 dk oynuyorlarsa büyük bi ihtimal ondandır. Antreman programındanda olabilir. Oyuncularını maçın 75 ile 80.dk leri arasında değiştirirsen sorunu çözebilirsin... bunu bir denim:)
SanSaLvadoR **maçta oyuncuların yorulunca çıkar yorgun olursa mutlaka sakatlanıyor şahsen kendim yaşadım :) **
Hqmi **sakatlar kervanına serkan balcı eklendi.yine maçta sakatlandı.rakipler çok mu sert oynuyor.ayrıca eduardo iyileşti:)**
Hqmi Biri gidiyor biri geliyor.cahais iyileşti şimdide ceyhun.bıktım artık,biri geliyor biri gidiyor.
Canerati10 **türkiyedeki rakipler sert oyunuyo biraz o doğru aslında ben de aynı sorundan muzdariptim ve benim de çok önemli oyuncularım sakatlanmıştı.rakiplerin sertliğinden olabilir **
Hqmi savaş gibi maçlar geçiriyoruz.ilk yarının son maçında iki sakat bir tanede hafif sakatlık var.bune ya. kariyeri kapatmayı bile düşünüyorum.takımın performansıda düştü.
TuNdRaLoWeR alla alla bende hiç öle olmuo anca büyük maçlarda 2-3 adam hastanelik olup 2-3 ay olmuolar o kadar ilginç:D
burak5690 valla ben onemli oyuncularim sakatlaninca(lincoln,arda turan,ümit karan vs.)eski kaydedilmis oyunumu acarim
D.V.S 7 Bence oyundan kaynaklanan bi sorun değil... -> Oyuncularını dinlendir. Maçın son 70.ve 75.dk'leri arasında değiştirebilirsin. -> Eğer antreman programın ağır ise biraz hafiflet. -> Birde iyi bir doktor alabilirsin...