kalstroem6 Gercekten o kadar cok freekick atmayi denedim ki basaramadim gol atmayi,antreaman moddada calistim,bir türlü beceremiyorum,yardim ederseniz sevinirim.Nasil attiginizi hangi tuslari nasil kullandiginizi aciklarsaniz... Simdiden cok tesekkür ediyorum.
ilker_35 ilk önce sut vurmadan ayar yapcaksın kalaci neteraftaysa sen onun tersine atcaksın ama direk kızmına ayarla ---------- bu kadar ayarla sana ancak bukadar yardımcı ola bilirim ?
ROBERTO.CARLOS **abi her zaman frekick çektiğin yer uzaksa çok sert köşeye vur yakınken yavaş köşeye yerden istersen q-d yap**
ua_anil Kaleye yakın frikiklerde topu kalecinin bulunmadığı köşeye direğin yanına hizala.Sonra yalnızca D'ye çok az bas, hatta mousea tıklıyormuş gibi bas çek hemen.Böyle yapınca %95 gol oluyor bende...
kalstroem6 Tesekkür ederim yardimlariniz icin ama ise yaramiyor kaleci yemiyor,Bende oyun Legendaryi modda kaleci world class belki ondandir.
andaceyi_09 bide şutu atmadan önce yukarı ok tuşuna basılı tut ondan sonra vurmayı dene ben hep öle atarım %98 gol olur
hhyx fifa 2005'in frikik sistemi güzeldi hepatıyorduk.şimdi topun nereye gideceği belli değil karambol vuruyoruz frikiklerde gol olmuyor.:(
tcan fifa 05de de her attımız gol oluyodu bak falso verebilirsin. once topu hizala. sonra şutunu çek. d ye bastktan sonra hemen shift+yon tuşu(falsoyu vereceğin yon.) falsonun şiddetine göre shift ve yon tuşlarına uzun veya kısa basailirsin
kalstroem6 artik atiyorum,kaleci world class bende ama buna ragmen yüzde 80 basari oranim var. tesekkürler yardimlariniz icin.
batultraslan arkdşm z ile yanına oyuncu çaırğı zye basılı ututp dye basınca adam topun üstünden atlayıp diğeri vuryor eğer köşeyi iyi ayarlarsan büyük ihitmalle gol oluyor
BiSHoP ilk topu atacağın yerle hizala.Sonra elini çok basılı tutmadan bas."D" ye bastıktan sonra falso vereceğin tarafı yön tuşlarıyla ayarla. örneğin sola doğru vuracaksın "d"ye bas hemen sol ok tuşuna bas bu yavaş gider. Sert vurmak istiyorsan "q" ya bas "q" dan elini hiç çekme sonra "d" ye bas
kalstroem6 Farkli bir teknik,bunuda ekliycem ama Falso cok önemli,Pirlo tarzinda atiyorum bazen ama kaleci WC olunca yemiyor,TOp kaleciye gelmeden 2-3 saniye önce verince falso cok farkli bir sey ortaya cikiyor tabi kaleci Wander saar yada Buffonsa yakaliyor ama Normal bir kaleciyle yüzde 99.9 GOL.