fakar_33 fm 2008 i partlar halınde indirdim baskada birşey yapamadım napmam gerek bana lutfen birisi anlatsın bu arada vista kullanıyorum....acill
ultra_aslan_k21 valla kardes banada biri yardım etsin bnm ki vista fm 2008 i kurulmuyo o yüzden bilgisi olan varsa bana yazsın nolur bide acil
_Mokoena_ Ben de Vista kullanıyorum ve sorunsuz oynuyorum. Part'lar halinde indirdiğin FM 2008 dosyalarından Part1'i aç ve bir dizine çıkar. Hepsini çıkaracaktır. Sonra ordan setup dosyasına gir, yükle.