hangmaneagle http://pic1.resimupload.com/r3/thumb_577404757.JPG arkadaşlar link i bu ama resim çok küçük açıklayamadım ondan
crdsa çünkü o thumbnail için olan resim, arkadaş yanlış linki IMG ile eklemeye çalışmış. http://www.resimupload.com/ds577404757_fifa.html bu olması lazım ama bu da açılmıyor bende
rapboyz 32 maç yapmışsın 17 kez yenmişsin 9 kez berabere kalmışsın 10 kere yenilmişsin atıığın gol 38 yediğin gol 21 averajın 17 puanın 60 vede üçüncüsün:D:D başka açıklanacak bişey varmı:D
ugurqan_ Orjinal Mesajı Yazan: rapboyz 32 maç yapmışsın 17 kez yenmişsin 9 kez berabere kalmışsın 10 kere yenilmişsin atıığın gol 38 yediğin gol 21 averajın 17 puanın 60 vede üçüncüsün:D:D başka açıklanacak bişey varmı:D 32 maçla lig bitti ve birinci 35 maç yapmış bunu açıkla
BLACK EAGLE5 evet nasıl olurda trabzon 35 maç oynamış olur çok ilginç bende hiç olmadı hep 34 maçta lig bitiyor
canberk17 fenerbahçe ile 2 hafta kala şampiyonluğum garantiydi.ama ben 33 maçta kalıp bjk 35 maç yapınca...........
Tomas Rosicky haluk olusoy varken:D sivas maçından pişman olup trabzona bi maç fırsatı verilmiş:rolleyes: