LoRy TSL PRO PATCH'in türkçleştirmesi çok kötü öncelikle belirteyim.Bende bunun kurbanıyım.Türkçeleştirmeyi kendimiz yapabilir miyiz? Bunun için ihtiyacımız olan program nedir ? Şimdiden teşekkürler...