bu nasıl yapılıyor bılgısı olan varmı
1 golle yeniksen olur.
Shift tusuna basman lazim;)
shift e bas olur...
shift ve r tusuna basmalısın
sadece shift tuşuna bassan yeterli oluyor iyi oyunlar...
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: