Normal CD derken, Nero yu açacaksın."Kalıbı diske yazdır" seçeneğini kullanarak ilgili .NRG dosyanı açıp boş bir CD yi CD-RW a takıp yazdırabilirsin.Sanal sürücü ile olması mümkün değildir.Yani açılışta gösteremezsin.Yoksa Windows ortamından sanırım C: ye olmaz D: ye kurabilirsin.Bunu bir kenara bırakalım şimdi.
Ama dediğim gibi CD ye yazdırırsan olur tabi nrg dosyasının boyutu önemli.1CD den fazla tutacaktır Vista ve açıkçası bu şekilde hiçbir fikrim yok.Ben sadece 1 CD lik kalıbın CD ye yazdırılmasını anlatmaya çalıştım.
Şunu belirteiym, DVD-RW olmadan yüklemen zor gibi.
Ya da en azından DVD-ROM şart sana.
.nrg dosyasını bir DVD-RW ı olan bir makinaya kopyalayıp oradan DVD ye yazdırırsın.
XP yi yüklerken olduğu gibi DVD den açılır konuma getirip sistemine yüklersin.Yoksa kaç CD eziyet gibi uğraşması zor.