arkadaslar oyunu ilk yükledigimde normal ingilizce spiker vardı sonra türkçe spiker yükledim o da oldu bi kaç gün normal oynadım
türkçe spiker de sorun yoktu ama bugün baktım arada sırada konuşan ingilizce spikerde yok türkçe spiker de eğer sorun rs_e img dosyasında ise ne yapmam lazım? veya daha başka ne yapabilirim? Yardım ederseniz sevinirim...