Selam,
Pes 2008'de şu anda hiç bir problem yok oyun hızlanması vs.. gibi sorunları çözdüm. Oyun orjinal dolayısı ile online oynuyorum fakat şöyle bir problem var... Oyunu başlatıyorum ana menüye geçiyorum, networke basıp login dediğimde tam ekran modundayken bağlanmıyor öyle bekletiyor fakat alt+enter yapıp pencereye geçtiğim zaman bağlantıda bir problem olmuyor bağlanıyor ve oynayabiliyorum. Bununla ilgili fikri veya aynı sorunu yaşayıp çözebilen birisi varsa şimdiden yardımları için teşekkür ediyorum....