tegmen_ugur Arkadaşlar ben arkadaşla ağı kurdum oyuna giriyorum ordan network e giriyorum karşılıklı maç yapamıyoruz.. Yoksa başka bi yerden mi girmem gerekiyo... Yardım Edin Lütfen
Devil Man Orjinal Mesajı Yazan: tegmen_ugur bunun yaması felan yok mu dur ya arkadşım ne diyorsun hyr yoktur git orjinal