Selam
Ben PES 2008 için TSL yamasini indirdim ve su ana kadar çok mutluyum emegi geçen herkese çok tessekurler. Ama benim sorum su bu yamayi oyuna koyduktan sonra Türk takimlarin formalarinda degisiklikler yapmak mümkünmü? Mümkünse nasil yapabilirim? Yardim lütfen. Yama için bir kez daha herkese helal olsun.:D