milli takım için bir oluruz yoluna gol sonrası sesi adx çevirdim pes 2008 nereye atacağım yanı maçlarda gol sonrası bu şarkı çalmasını istiyorum bi ara fifa 07 de vardı golden sonra çalıyordu arkadaşlar söğleyin nereye atacağı cv_1mi cs_0 ve hangi dosyasına rica ediyorum anlatın