ozankaraman Arkadaşlar yardmım edin ya gs'ye PSV fb'ye AJAX fln demişler şu TSL de nasıl düzelcez (option file yapıldı)
LoRy Belgelerim\KONAMI\Pro Evolution Soccer 2008\save bölümüne option fileyi at oyuna girincede düzenleme(edit)den yükle(load) yap tamamdır ;)
LGCA kurulumda veya sonradan sorun yasayanlar asadaki verdigim link'teki kurulumu yaparak tekrar deneyebilirler... BURDAN