merakli12 arkadaşlar ben lig tv score board u indirdim.. ama yanda takım isimleri yazmıyor ve score board ortada çıkıyor bunun nedeni nedir acaba? yardımlarınızı bekliyorum şimdiden tşkleer.
dogan_1977 muhtemelen ekranın widescreendir.eger öyleyse sorun çıkar.16:9 da logolar kayar.4:3 formatına çevirirsen düzelir.
merakli12 Orjinal Mesajı Yazan: dogan_1977 muhtemelen ekranın widescreendir.eger öyleyse sorun çıkar.16:9 da logolar kayar.4:3 formatına çevirirsen düzelir. teşekkürler oldu 16:9 yüzünden oluyormuş ama bir sorun daha var diyelimki fenerbahçeyi seçiyorum ajax yazıyor score board a
Tahsin13 henüz piyasada o yamayı tsl pro patcha uyarlayabilen yok fb ajax takımın yerine konmuş yamada o yüzden ajax yazıyor
dogan_1977 arkadaşlar sonunda bir patch çıktı skorboardu 16:9 ayarlamışlar.müthiş bir patch:http://www.gamingaccess.com/index.php?news_id=9888alıntıdır