arkadaslar meerhaba ben playstation 3 cafeye network bağladım modem + swich bağladım internet hattı olmadan playstationlar birbilerini görüyorlar yani modemden statik İP alıyorlar. Ama pes 2008 deniyorum ama network bağlantısı görmüyor. Yarldımmm lütfen