BL@cKEaGLe Rip halinde indirdim.oyunu açarken siyah ekranda kalıyo.hiçbişey gelmiyo ekrana.img klasöründe cv_0 dosyası 1.566mb ama rar halinde görünüyo.açmaya çalıştığmda rar hata veriyo.2 farklı linkten 2 kere indirdim oyunu ama olmadı.ne yapıcam?
.ZeuceS. bu hata bendede var lutfen yardım veya konuyu acan arkadasım cevabını bulursan ö.mden at lutfen