Arkadaşlar biz FM hastaları olarak FM 2008 oyununda serverimize oyuncu alımları yapmak istiyoruz. İngiltere liginde oynuyoruz. Her akşam belirli saat dilimleri arasında oyuna giriş yapıyoruz. Oyunu aksatmadan oynayabilecekler lütfen bizimle aşağıdaki e-mail adreslerinden iletişime geçsin. Oyun ilk sezondan başlayacak. Yaz sezonundan oyuna giriş yapacaksınız yani, transferlerinizi yaparak oyuna başlayacaksınız.
Oyun saatleri: Her 19:00-22:00 bu saatler en fazla bir saat ileri ya da geriye çekilebilir.
Şu an için seçilen takımlar ve manager isimlerini yazıyorum.
1)Chelsee-----------Akın
2)Manchester United-Eyüp
3)Liverpool---------Erşad
4)Manchester City---Kemalhan
5)Totenham----------Serkan
6)Porstmount--------Yusuf
7)Newcastle United--Bekir
8)Arsenal-----------Ozan
9)Aston Villa-------Onur
İngiltere ligi dolarsa diğer liglere katılımı açacağız. İlgilenenleri bekliyoruz.
Saygılar
Oyun oynayabilmek için sadece "hamachi" parogramına ihtiyaç var. Program konusunda bilgisi olmayanlar e-mail yoluyya yardım alabilirler. Şimdiden iyi oyunlar:)
Server yöneticisi - tabiq5@hotmail.com
oyun yöneticisi -ozngnc_2035@hotmail.com