Ben Fifa Manager 2008 in resmi patchini yükledim ama oyunu biraz oynadıktan sonra hiçbir hata vermeden direk oyundan atıyor. bilen yardım edebilen kimse yok mu. sorunların kısmına da yazmıstım ama kimse ilgilenmedi bende yeni konu acıyım dedim.. Bilgisi olan yok mu ??