fenerbahce1000 arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım ama şu formayı bir türlü gönderemiyom. nevzat abiiiiii sen bana burdan yaz lütfen yavvvvvvvvvv
cimbomlueray alın burda forma yapımı var.lütfen boşyere konu açmayın. http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=90622&pagenumber=1&perpage=10