beylerbeyi_fb daha öceden yazıldıysa veya verildiyse kusura bakmayın arkadaslar.linkki verip konuyu kitleyebilirsiniz..oyun oynadıgımda oyunun sesleri kesiliyor.bazen veriyor bazen sesleri gürültülü bir sekilde veriyor.bazen o kadar ilginç ses birlilte gürültüler cıkarıyorki oyunu kapatmak zorunda kalıyorum.:confused: normal sesi kesilse birsey demiyecegim ama o kadar acaip ses cıkarıyorkı mecburen oyunu kapatıyorumdiger oyunlarda bu sorunum olmuyor.hepsinde olsa ses sisteminde sorun diyecegim ama yok.mikrolab 5+1 kullanıyorum..bu konuda yardımcı olacak arkadaslardan cevap bekliyorum..bu sorunla ilgili elimde oyunun videoları var ama nasıl atacagımı bilmedigim icin uzun yazmak zorunda kaldım...
R2.ZephyR Ben 5+1 kullanıcısı değilim ama senin gibi oyun sesleriyle problemi olan birçok kişi gördüm forumlarda.Oyuna girmeden önce 5+1 özelliğini kapatman yani ses kartını normal 2 hoparlör ayarına getirmen lazım sanırım,umarım hafızam beni yanıltmıyordur.
ScRyedd **Evet Talha abi doğru söylüyor , genellikle 5+1 kullanıcılarında sorun oluyor , oyunun ses ayarlarıylada oynamanı tavsıye ederım ..**
beylerbeyi_fb cevaplar icin tsk.dediginizi denedim ses olayı fark etti ama arada bir ses kesilmeleri ve cızırt seklinde arada bir geliyor...fikirleri icin yardımcı olan arkadaslara ve olacaklara simdiden tsk....