Ottoman Arkdaşlar ben şu an chelsea deyim ama forvet konusunda kararsızım elimdeki forvetler şunlar 1-Drogba 2-Agüero 3-Adriano 4-Jo Benim favorim drogba-agüero ama sizin fikirlerinizide almak istedim... Siz olsaydınız hangisini oynatırdınız???
crdsa FM Sohbet konusu var. (Hangi yıl olduğuna bağlı, ilk yıllardaysa ben olsaydım Adriano-Drogba'yı oynatırdım, eğer sonraki yıllar ise Agüero oynamalı bence de)
c.ronaldomer Orjinal Mesajı Yazan: crdsa FM Sohbet konusu var. (Hangi yıl olduğuna bağlı, ilk yıllardaysa ben olsaydım Adriano-Drogba'yı oynatırdım, eğer sonraki yıllar ise Agüero oynamalı bence de) aynen bide kaçıncı yılda olduğunu ve overallerini de yaz
Bedevi sakın adriano yu ilk sezonda fln alma uyum sorunu adı altında takımı birbirine düşürüo agüero iidir.... ve tabiki drogbaaaa:D