Deeprogress Merhaba arkadaslar.. Kitserver pes6 uyumlu olanını indirdim. C://Programfiles/pes6 klasorume attım.. indirdiğim formaları yada stadları falan bu kit serverın hangi kısmına nasıl atıcam yardımcı olurmusunuz? detayı hakkında.
semih6767 kitserver gbd oraya klasor ac stadıums bu stad ıcın ama bn satd falan yukleyemıyom top icin ball
onur_totti mesela 3 büyüklerin formalarını nasıl atçaz oonun için ne yazcaz bi yardımm!!!bu sezonki formaları
comrade9 pes 6 2008 formaları wr 4 büyük soccercenter anasayfada bulabilirsin. onları indir sonra Galatasaray SK trabzon vs die dosyalar war onları hazır mapleri fln al Kitserver/Gbd/uni dosyasına at herşey hazır olduqundan sorunsuz calısır.