onurphl arkadaşlar pes 2008 pc versiyonunu kurdum.yamaları kurmak istiyorum fakat nasıl kurulacağını bilmiyorum bir türlü beceremedim.bilgisi olanlar ilgilenirse sevinirim...
landy_land abi yamalara gore degisir : mesela forma, font ve numara gibi seyleri degistirmek istiyorsan game graphic studio'yu kullanabilirsin, ama tsl pro patch gibi boyutu biraz yuksek ve çok dosya oldugu zaman afs explorer'u kullanirsin.