Roy Keane Orjinal Mesajı Yazan: Cemil KAYA mert ss var kardeş denizli trabzon kasımpaşa ve elazığ maçlarını koydum. özerin yerinde arda ve aydın var ayrıca yasin kaaraça var ama satıyorum onu özeride satsam kadro daralırmı acaba Şimdi baktım abi;)
Cemil KAYA :D var ama celsinho yu alırsam ya lincoln yada lulinha yı satmam lazım aslında lincoln yaşlanıyor ama lulınha yı da elimde tutamayacağım galiba man cıty 23,5 milyon teklif yaptı kabul etmedim
Cemil KAYA lincoln e dortmund talip oldu 13,5 milyon verdi devre arası satmadım tekrar teklif gelirse yollarım artık rakitiç zor galatasaray a gelmez ama celsinho olabilir
Roy Keane Evet çok yerinde bi karar..Onların yerine genç ve yetenekli isimler alırsan süper olur cemil abi;)
Cemil KAYA defans a tavsiyeleriniz bekliyorum song un yerine yani breno ile yanyana oynayabilecek 4 lü defansın ortasında
Roy Keane Rafael Forster bi bak istersen abi çok yetenekli ama zamana ihtiyacı olabilir..Karim El-Mourabet süper bi defans..Ben Manchester City'de oynatıyorum müthiş oynuyor..Tek eksiği hızı..
Cemil KAYA karim el-mourabet i biraz deneyebilirim o zaman mert acaba uefa yı almış olmam bazı oyuncuların takıma daha kolay gelmesini sağlarmı
Roy Keane Evet kesinlikle sağlar..Bi örnek veriyim Quaresma'ya sezon içinde teklif yaptım kabul etmedi sezon sonunda ligi kazandım ingiltereyi ve geldi..El-Mourabet kesinlikle öneriyorum ilk sene kiraya gitti tecrübe kazandı şimdi müthiş oynuyo..
Cemil KAYA TÜRKCELL SÜPERLİG PUAN DURUMU TÜRKCELL SÜPERLİG GOL KRALI TÜRKCELL SÜPERLİG ASİST KRALI TÜRKCELL SÜPERLİG YILIN YERLİ FUTBOLCUSU TÜRKCELL SÜPERLİG YILIN YABANCI FUTBOLCUSU TÜRKCELL SÜPERLİG YILIN 11'İ TÜRKCELL SÜPERLİG YILIN TEKNİK ADAMI
Cemil KAYA valla bu sezon harbi süper geçti 1 sezon daha GALATASARAY da kalmaya karar verdim aslında Barça Başkanı benimle ilgilendiğini açıkladı ama ben istemedim 1 sezon daha belki CL yi de alırım