brokenwings Öncelikle söylemek gerekirse bu alıntıdır... Ben denedim hiç bir sorun yok. Burdanda nasıl yüklendiğini görebelirsiniz. http://soccercenter.net/forum/konu/94970/pn/1/pp/10/sm/1078441 Bunlarda Kaleci formaları!!!
brokenwings Orjinal Mesajı Yazan: erdemertanfb arkadaşım alıntı yazmamışın alıntıdır diye yazdım da resimler kopyala yapıştır diye alınmıyor onu anlamadım... yardım edersen sevinirim...
Darkmute TEK SORUN EN ÜSTTEKİ LACİVERT RENK AĞIRLIKLI FORMADANIN ŞORTUNDAKİ NUMARANIN RENGİ LACİVERT RENK . ONUN SARI OLMASI LAZIM O ZAMAN DAHA GÜZEL OLCAK. OYUNA EKLEDİYİN ŞORT NUMARASININ LACİVERT OLDUĞUNU GÖRECEKSİNİZ ARKADAŞLAR. BİRİ Bİ ÇARE BULURSA ONA İYİ OLUR..