bak kardeşim önce sxe di bi program var onu yukle ama dikkat et sxenin son sürümü olsun mesela şuan sxe 4.5 var onu yükle ondan sonra benim çok tercih ettiğim kingofcsnin serverları var kingofcs.org dan bulabilirsin zaten 90 tane mi ne serverları var onlardan birine girebilirsini oyuna girmedn önce sxe yi çalıştır konsola gir ordan örneğin şöyle yapcaksın connect 62.68.205.211 yazcaksın konsola ztn bağlanır oke;)
admnler konuyu reklam diye kilitlemeyin arkadaşa yardım amaçlı yazdım onu;)