valla ya çok stad yüklemişindir ya da (ben de de emirates stadında öyle sorun vardı).bir de yama varsa sende belki yamadandır problem..ben pes 5 te amsterdam arena gibi süper bi stadda o yüzden oynayamıyorum..oyundan atıyor...sen de oyundan atan stadları belirle ve onları seçme.:d