gayetiyiyimki Arkadaşlar, pes 6 kurduk ama LAN oynamak için herhangi bir seçenek göremedik. Acaba LAN oynamak mümkünmüdür? Pes 6 'da mümkün değilse hangi Pes ' te oynayabiliriz acaba? Bi de nasıl oynarız?
kizkulesi01 Arkadas Biraz Daha Saygili Konusamazmisin Lan li Konusuon Admine Sesleniom Kilit Lutfen tabiki Bu ESPIRIYDI :d Neyse Kardes Yardimci Olamicam Bilmiorum :):)
Mad_Dragon PES 4'ten bu yana LAN özelliği yok. eğer online oynamak istiyorsan oyunu orjinal alacaksın...