ARKADAŞLAR SİZİN İÇİN MASTER LİGDEKİ RESİMLER'İN ALTINDAKİ MYSAPACE VE PLAY.COM LOSOSUNU KALDIRIP YERİNE IBM LOGOSUNU KOYAR İŞTE SİZE BAZI LOGOLAR



importlamayı ggs den rv_e dosyasını açın unnamed_11 ile unnamed_22.bin dosyaları arasında olan dosyalara importlaya bilirsiniz. İmportlama; öreneğin rv_e dosyasının içindeki adboars_11 dosyasını seçtim resmine tıkladım ve resmi büyük ekranda açılınca üstüne sağ tıklayın we open diyin kaydettiğiniz logoların olduğu dizini açın we logonuzu seçin. Sonrasında sizden ayar yapmanızı isteyecek sağ tıklayın we orada colour ile başlayana tıklayın we "8 bit 256 colours seçeneğini tıklayın sonrasında resminizi o logonun üstüne sürükleyin. We bitti. Bu kadar.
NOT: İsterseniz isimlerinizin buluğunduğu logolara hazırlaya bilirim. Yorumlarınızı bekliyorum ve istek üzerine logo yaparım