Değerli arkadaşlar,benim çözemediğim bir sorunum var,yardımcı olursanız çok memnun olacağım.Ben ne zaman Pes'i açsam internet bağlantısı gidiyor,özellikle emule kapanıyor,bağlantısı kesiliyor.Çözümünü tüm uğraşlarıma rağmen bulamadım.Acil yardımcı olursanız çok teşekkür ederim.