Arkadaşlar Bildiğiniz gibi geçen sene 2oo7 de Savepatch programı vardı.Bu Menager Moddaki parayı yükseltmeye yarıyodu.Yani Belgelerim fifa 07 dosyasının içindeki manager modunu seçip oyuna girioduk ve paramız yükseliyodu.Biz Bu fifa 07 savepatch
dosyasını fifa 08 uyarlayabilirmiyiz.Bunu Denesek Çok Güzel Olur.Ben Şöle bişi yaptım ama olmadı fifa 08 maneger modunu fifa 07 dosyasının içine attım oradan parayı yükseltim yine fifa 08 dosyasının içine attım ama oyuna girdiğimde manager modum çalışmadı
silmek zorunda kaldım.Bu Savepatch dosyasın fifa 2oo8 uyarlarsak bence çok iyi olur bunu Bi denesek...
Fifa 07 Savepatch Dosyası: http://www.sendspace.com/file/s6pgo4