baro94 ya abi 2 kişilik oynamak için kitserver gerekli değilki pes 2008 den settings e gir controller e bas directinput a bas ve controller 2 ye bas ordan joystick i sec bu kadar yaf
Devil Man Orjinal Mesajı Yazan: baro94 ya abi 2 kişilik oynamak için kitserver gerekli değilki pes 2008 den settings e gir controller e bas directinput a bas ve controller 2 ye bas ordan joystick i sec bu kadar yaf eet arkadaş haklı
hasan57. joistik olmadan olmaz setting den controlleri 2 yap altında da joistiği seç oyuna gir oynarsınız tabii joistik varsa
hasan57. Orjinal Mesajı Yazan: baro94 ya abi 2 kişilik oynamak için kitserver gerekli değilki pes 2008 den settings e gir controller e bas directinput a bas ve controller 2 ye bas ordan joystick i sec bu kadar yaf kardeş anlatmışsın ama bende bi anlatıyım dedim