Arkadaşlar daha önce de çok kez belirttik.
Bilmiyorum ne kadar böyle devam edecek..
Bu tür programların malesef faydası olmuyor + fazlasıyla sistemi zorluyor.
Gönül isterki hepimizin iyi, güçlü donanımları olsun sorunsuz oynayalım ama herkeste olmuyor maalesef.
Bir kere şu anlaşılsın oyun yüksek sistem istiyor.Oyunu denediniz, çeşitli ayarlar da yaptınız olmuyorsa bunu daha da zorlamanın anlamı yok.Donanımınız belli özellikleri varsa, bunun ötesine programla felan geçemezsiniz.
Şu yok ki bu programlar sizin düşük detayda anca oynanan oyunu orta veya yüksekte oynamanızı sağlayamaz.
Konuyu açan arkadaş ta diyor denedim oldu ama nasıl denedin?
Sistem özelliklerini belirtmen de gerek.Bir de acaba nasıl oldu orta detayda biraz kasma oluyordu da artık o kasma kalktı mı?Daha mı rahat oynuyorsun?