TuNdRaLoWeR evet arkadaşlar bu konuyu açmamın sebebi biraz eğlenmek biraz bilgi paylaşmaktır..ilk önce bn kendiminkinden başlıyayım..20 EYLÜL 2008.. 51.975 biletli seyirci bu maç için KADIKÖY ŞÜKRÜ SARAÇOĞLU STADINDA toplanıyor..süper kupada fenerbahçeyi çok şanslı bir şekilde geçen galatasaray bu lig maçına büyük korkularla çıkıyor..ve sonuç her ne kadar 1-0 olsada daha farklı olabilirdi...bu maçı kazanmak tam anlamıyla mükemmel bi zevk yarattı içimde ((((ss koyarsanız sevinirim))))
akakce bu konu için kardeşim eren cok teşekkür ediyorum veee işte benim en çok zevk aldığım maçlarrrr 1-Bu maç her ne kadar hazırlık maçı olsada çok zevk aldım 2-İNANILMAZ ZEVKLİYDİ:D
TuNdRaLoWeR Orjinal Mesajı Yazan: burak5690 tabiki feneri aci aci lincolnün golleriyle yenmemle zevk aldim arkadaşım senin türkçen warmı?DO YOU SPEAK TURKİSH?ss koyarmısınız die rica ettim bn nerden bilecem sennin yalan atmadını deilmi daha görselleştir lütfen yorumunu;)