Heyecanla bekliyoruz... ;)
**henok goitom gelince direk sattım jo'yu :P **
goitom cidden jo'ya nazaren daha iyi bi adamdır..iyi yapmışın kardeşim..
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: