oyuna girmeye tıkladığımda pes 2008 açılmı
dirextx i yükledim yinedi açılmıo
aynı sorunu ben de yasıorm oyunu calıstırabildn mi
Şaka mı bu ?
Arkadaşım konunun açıldığı tarihe bakar mısın?
msj ı attıktan sora gördm
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: