İşlemcim intel core 2duo 2.2ghz
Ramim:1gb
Ekran kartım:Gigabyte nvidia 8600gt 512mb:Genel özellikleri:Chipset: NVIDIA® GeForce® 8600 GT
Bellek: 512 MB, 128 bit
Bellek Türü: DDR2
TV-Out: Var
Arabirim: PCI Express x16
Diğer Özellikler: DVI: 2 adet - NVIDIA SLI desteği - Twinview - DirectX 10 - OpenGl Desteği - Nvidia PureVideo Teknolojisi - Windows 2000/XP ve Vista uyumlu - Soğutma: HeatSink
High çözünürlüğüm ehran boyutu ise en yükseğin bi altında oynuyorum sizce en yüksekte kasma yaparmı