Dem0nStyLe arkadaşlar Ge Force FX5500 256 mb ekran kartım var ama mediumda kasıyor güncellemeleri yaptım olmadı onu yaptım olmadı bunu yaptım olmadı bana yardımcı olabilecek varmı?
rebel_boy91 bende fx 5500 kullanıyorum low rahat oynanıyo bu kasma olayı birazda ramdan kaynaklanıyo...
mt_hw1 bendede aynı karttan war.şu high ta oynuyorum...nasıl mı ?? tabiki ekran kartımı 7600 GS ile değiştirerek :D :D ayrıca ram le bi ilgisi yok.........
dragons00 http://soccercenter.net/forum/konu/98953/ekran-karti-kasan-arkadaslar-icin burdakini dene kardeş benim ekran kartıda aynı senin marka böyle oluyor
bulkane Bende de fx 5500 var. Demoyu oynadıktan sonra vazgeçmek durumunda kaldım.Düşük detayda rahat oynanıyor.Orta detayda da biraz kasıyor çare yok maalesef, imkanın dahilinde yeni bir kart almaktan başka.