**Arkadaşlar bu yaz aldığım markası ve modeli Toshiba Satellite A200 1CR olan laptopumdan istediğim verimi alamıyorum. Özellikleri:**
-> 1 GB Ram
-> 32 bit işletim sistemi
-> 1.73 GHz işlemci
-> İşletim sistemi Windows Vista Home Basic
Özellikleri böyle. Laptop'umun verimini artırmak için neler yapabilirim??