BEYLER WE9 GÜNCELLEME YAMASINI( KONAMI-WIN32WE9UOPT) DEDİGİNİZ DOSYAYI FOLDER 1 İÇİNE ATIYORUM OYUNU AÇIYORUM İSİM YAZMA KONSOLU CIKIYO ORAYA Bİ ŞEY YAZMAMI İSTİYO.YAZZAMDA YAZMASANDA DEGİŞEN Bİ ŞEY YOK........... DAHA SONRA OYUNDAN ÇIKINCA FOLDER 1 İÇİNE BAKIYORUM O ATTIGIM DOSYANIN YANINDA (KONAMI-WIN32PES5OPT) İSİMLİ Bİ DOSYA OLUŞUYO.. YARDIM EDERSİNİZ SEVİRİM