Orjinal Mesajı Yazan: yasin izgi
bütün yamalar başka bir ligin üzerine yapılıyo.Buda öyle mi olcak ?
Yok biz özel olarak TFF 1. Lig adında bir lig yarattık yaptığımız takımları oraya atıyoruz. Ligin özel logosu ve bannerı da var.
Ek olarak ayarları yapıyoruz şu anda sizce maçlar akşam mı yapılsın sabah mı yapılsın?