ben saanmıştım üstüde turkuaz ama altı turkuazmış o yüzdenn bu şekil hiç hoş durmamış.Belki anlamlı birşey olur yani türklerin rengi diye ama avrupada çoğu insan nerden bilcek bence euro 2008 e normal klasik forma gidilmesi lazım.callatın dediği gibi daha güzl yapılabilirdi yeni moda çizgiler ile tasarlıya bilirlerdi üstü.