EBA79 evet banada lazım bende 8. sınıf öğrencisiyim hatta sadece mat değil bütün derslerden olursa süper olur ;)
.Hakan. walla bnde öss ye gircem bisim sınavı tübitak hazırlamıştı acaip zordu ama zor sormaları daha ii en azından bilen yapio. allah yardımcınız olsun.