spongebob86 Arkadaslar oncelikle gunaydın.Ya nedir bu sacmalık..Ne baskan isimleri dogru,ne de teknik direktor..Nasıl duzeltebilirim bunu..?
spongebob86 İste onu bilemedim.1.yama mı 2.yama mı diye..Bir de orijinal oyun ve crack derdi varmıs.Nedir tam cozum?
Brooklyn_Nets kardes sn 2. yamayı yukleyip oynayabldn mi ? bn oynadm brs ama bi sure sonra bi yerde oyundan atıyor hc bi hata wermio.. Bi bildiin wr sa yardım eder misn ??
wolkie00 http://www.fm07.de diye bi site var.. orada resmi tüm yamalar var...07 yazması yanlıtmasın seni 2008 in yamaları var içinde.. dili ingilizce seç (normalde almanca).. az ingilizce bilgisiyle bile bulabilirsin
uA_UNI O verdiğin sitede yayınlanan yamalar ORJINAL Oyunlar için geçerli fakat ;) ORG oyun var bende vede herhangi bir sorun yok şu anda (: Herkesin adı doğru :)
ronn kardeş sende fıfa manager editör varsa teknikdirektör ve başkan isimlerini ordan kendin değiştirebilirsin
oxxo535 Crackli oyunlarda resmi yamaları yaptıktan sonra oyundan atıyor arkadaşlar merak etmeyin neden atıyor diye. Herkes de aynı.