Arkadaşlar bende bir sorun var daha düne kadar birşey yoktu.Bugün pes 2008'e grdim.Yön oklarını hareket ettiriyorum.Ya çalışmıyo ya da 2-3atlayarak gidio.Maça giriyorum pasa şuta basıyorum o psizyondan 2 dakka sonrasına işlev görüyo oynayamıom.Ama diğer oyunlarda ya da başka şelerde bir sorun yok acaba yardımcı olabilirmisinz
Şimdiden Tşkler..